Wednesday, April 29, 2009

Alisveris yaptim :)

.

Ilham perim tabiyki

www.capricemoda.com

Dunku yazisindan ilham aldim,dedim bende gosterim aldiklarimi:)
Bugunlerde baya bir alisveris yapasim geldi :) tabi bazilarida hediye :)

Bu buluzun koliyesine bayildim ve biraz degsik renkler olsun gardrobumda genelde siyah tercih ederim :),ucuzduda TL olarak 20TL.

Bu elbisede 20 TL,kemerini ayri aldim-15TL,siyahi severim .

Kotu adL aldim Plovdivtede mazalari var :)60TL resimden beli olmuyor ama biraz salvar tipi ,cok rahat,kemerde yeni-10TL

Bu da terranova`dan aldigim salvar :)20TL ,yaz gunu bol bol giyerim(anyanem gorse derdi ben dikerdim sana diye gullu ,kendisi koyde terzide ninelere salvar dikiyo)

Salim -griy ve gumus renki cok severim,ztn takilarim genelde gumus olur,sal adL-10TL

Gladiatorlerim(sanirim oyle deniliyordu)-36TL,yaz icin tumu ayakabilarim topuklu dedim soyle bir cift rahat ayakabim olsun.
Bunlarda hediyelerim babam almis Turkiyeden:



Bu takimi gorunce once komik geldi ama giyince elbise gibi duruyo,cok sirin :),Alisveris yaptikca daha cok alisveris yapasim geliyor :)

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment