Monday, April 6, 2009

Forma girelim !Yaz kapida !

.



Zamaniniz yoksa,iste basit bi yontem forma girmek icin.Ip atlamak,basit ve popo ve kalca icin cok faydali.Sabah cami acin temiz hava girsin ve ip atlayin,once 5 dkk deneyin hic durmadan atlamaya,her gun biraz artirin sureyi !15 dkk 150-200 kalori yakabilirsiniz,bu kaloriler 10 dkk kosmaya esitir .Ben bir gun arayla yaparim sabahlari :)
2 ay oldu yaklasik aktiv spora basladim,kis uykusundan uyanmak gerek ama dimi,haftada 2 defa tay-bo -ya gidiyorum,3 defa 5-6 kilometre yuruyus -kosu karisik,cumartesi yada pazar bisiklet suruyorum parkta,yeni yuzmeye basladim,once kosup sonra havuz :) simdide yuruyusu patenle renklendirmeyi dusunuyorum(kucuklugmden beri patenle aram hic iyi degil,uzerinde duramiyorum ama kararliyim ogrenicem )bu yaptiklarimin faydali anca simdi belli oluyor (ne cok sey yapiyormusum simdi fark ettim :) Diyorlarya haftada 3 kere 40 dkk spor yuruyus yapin formunuz duzelir,evet duzelir 1 sene sonra,aktiv olmak lyazum ,Taktim kafaya vicudumu maximum forma sokacam ve spor yaptikan sonra o duygu bagimlilik yapiyor..Hayde kizlar spora :)

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment