Wednesday, April 22, 2009

Tatildeydim..

.





Babamla gittik gecen cuma,zayiflama kampina(sadece 1 kg zayifladim-4gunde ),tabi babam sagolsun ac kalmadim bol bol alis veris yapti ve doyurdu,tabi kendiside yedi hemde fazlasiyla (hatta 1 kg sismanlamis :P)orda menu var ama biz almadik babamin sayesinde,neyse guzel tarafi spordu :) zaten ben 2kg zayiflamak istemistim sadece ve kaslari guclendirim :P(nekadar kas varsa artik).Gitiyimiz yer superdi grad Laki(sehirin ismi),dagda bulunuyor ,her yer orman,cok guzel bi yer.Programimiz soyleydi sabah 7:30 da djimnastik 15 dkk,8:00 kahvalti,9:00 pilates gibi bisey( turkce nasil diyim bilmiyorum),10:15 agrikla ve bankla bi takim hareketler,11:15 medicinska topka(bg-ce oyle diyolar)agir bi top iste onla hareketler,14:00 yuruyus 10km ve bu iste en superiydi ,yuruyusler her gun farkli,ormanin farkli yerlerinde,haftada 2 defa buyuk yuruyus oluyor-20km :)Aksamlarida bulgar danslari oynuyorduk-horo .Ilk kisa yuruyusumuzde asagadki kopegi gorduk,ipini koparmis,okadar zeki ve guzel kopekti,bu kadar bir kopege baglanmamistim,bizi cok sevdi yurudu bizimle beraber hatta,sonra arabayin ardindan kostu :( ,babamla iyi poz vermis,adini debelcho koyduk(bulgarca sisman anlami).Buyuk yuruyuste en son nokta bu ayilarin bulundugu bir tepeydi,bu ayilari sirklerden ve ormandan toplamislar,cok guzelerdi,doyuruduk onlari :),guzel bir tatildi,ormani cok seviyorum...

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment